På flygplatsen

Sitter just nu på Landvetter och väntar på att incheckningen ska börja. Är så otroligt hungrig och kan inte tänka på mycket annat än någon varm mat och vatten. Är nämligen väldigt törstig också ;) har varit på middag och fest under kvällen och jag har haft väldigt roligt. Har blivit mycket dans och det gillar jag :) känns väldigt konstigt att sitta på flygplatsen just nu, vid den här tiden och vid den här tiden på året. Har aldrig gjort det förut.

Hahahah, såg denna stora grej mitt i flygplatsen och kunde inte hålla mig för skratt. Humorn är på topp när man varit uppe 20 timmar och festat och hållit på ;)


Kommentarer
Postat av: Guess who..... JKA

Gulligull!!! Hoppas du får det underbart!! LOve you!<3

ps.. hade väldigt mysigt idag! Och är glad för att du var med!

2012-01-01 @ 04:46:09
Postat av: Guess who..... JKA

Gulligull!!! Hoppas du får det underbart!! LOve you!<3

ps.. hade väldigt mysigt idag! Och är glad för att du var med!

2012-01-01 @ 04:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0