Lite nattbloggning

Sorry för dålig update de senaste dagarna men jag har legat smått utslagen i sängen då jag på något sätt lyckades bli rejält förkyld på Teneriffa. Vet inte hur jag lyckas men skitsamma. Nu mår jag lite bättre och kom nyss på att jag inte lagt upp något “mitt 2011” inlägg än där jag skriver om allt roligt som hänt under året. Vet dock inte om det är så mycket kul som faktiskt hänt men ska försöka få ihop något. Det borde vara klart imorgon men det vet jag ju inte nu. Ska göra mitt bästa. Ska även börja redigera bilderna från Teneriffa så de kommer upp snart. Men jag tänker inte stressa, det mår ingen bra av så det blir klart när det blir klart. Tålamod! Här har ni ett litet exempel på hur det ser ut på Teneriffa. Helt fantastiskt fint var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0