Fredag den trettonde

Lite läskigt att det är fredagen den trettonde idag, just idag när jag ska ut på stan och åka massa spårvagn och buss och grejor. Vem vet vad som kan hända? Nää, tror inte riktigt på sådana vidskepligheter men det ligger ändå någon liten oro gömd inom mig som säger att idag kommer det hända något hemskt, just för att det är fredagen den trettonde. Vi får väl se och hoppas på det bästa helt enkelt. Idag ska jag träffa massa folk, trevligt trevligt. Just nu håller jag på och slår in paket och fixar och grejar till Astrid som har fyllt år och som ska ha en liten födelsedagsmiddag ikväll. Ska bli jättekul att se henne för har inte träffat henne sedan innan nyår, kanske var innan jul till och med när jag tänker efter. Kommer inte riktigt ihåg men vet att det var längesedan i alla fall. Jag tycker att jag har en kanonpresent till henne och jag garanterar att ingen har köpt samma som mig, men vi får väl se om Astrid uppskattar det också. Det är ju det viktigaste. Innan middagen ska jag ta en fika med Livia och Julia, har inte träffat de sedan nyår så ska bli kul att träffa de med. Men nu får jag ta och sätta igång här om jag ska bli klar någon gång. Tar och skriver ett litet grattis i efterskott till Astrid här, var ju inte hemma på hennes födelsedag så kunde ju inte skriva det på bloggen då. Så....GRATTIS I EFTERSKOTT UNDERBARA ASTRID!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0