12 Januari 2012

God "morgon". Det är la fan då att man inte kan somna på kvällarna pga av den sjukt irriterande hostan jag har. Somnade inte förrän vid 3 så då är det ju inte så konstigt att man inte vaknar förrän nu. Trökigt eftersom jag gillar att gå upp tidigt så man får gjort lite. Det får jag ju inte direkt när jag går upp vid 12-tiden. Usch och fy och blä. Men men, ilandsproblem. Ute så vräker regnet ner och det blåser halv storm. Mysigt. Nu ska jag svara på lite mail, ringa ett samtal och tvätta det sista från Teneriffa. Om några timmar ska jag hem till Matilda på middag, ska bli skönt att komma iväg från lägenheten lite. Men först...frukost. Är vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0