Tågresa hemåt

Sitter på tåget just nu, det ska åka om ett litet tag. Det gick så himla fort med inskrivning på körskolan och även mötet med rektorn så hade ju lite tid över. Vad gör man när man är på stan och har lite tid över? Jo man sätter sig på ett mysigt café och häller i sig en massa cappuccino. That's what you do ;) At least that's what I do! En vän till mig undrade för ett tag sedan varför jag inte bloggar på engelska eftersom jag pratar det nästan lika bra som svenska. Jag hade inget bra svar på det. Kanske ska börja skriva vissa inlägg på engelska, kunde ju vara trevligt. Vi får se hur det blir med det. Nu ska jag i alla fall försöka njuta av tågresan och försöka förstå mig på något i körkorts-teoriboken! Wiiihoooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0