Spricker snart av nyfikenhet!

Tjenixen! 
Underbart väder ute verkligen...eller inte! Ösregn och blåst är ingen rolig kombination men jag har beslutat mig för att anta utmaningen att ge mig ut och överleva denna storm. Får väl se hur det går. Jag ska alldeles strax in till stan för att träffa Julia. Hon ringde mig förra veckan och undrade om vi kunde ses idag för hon hade en sak att berätta som jag skulle uppskatta. När jag frågade om en ledtråd så fick jag "jag tror du kommer uppskatta det eftersom du behöver ett jobb och har haft problem med magen." Hjälpte verkligen jättemycket...står helt still i huvudet. När jag frågade om någon annan skulle följa med så svarar hon "ja" men säger inte vem det är. Jag har inte kunnat sluta tänka på detta så det ska bli väldigt skönt att för reda på vad det är för något hon har att säga mig. Håller på att spricka av nyfikenhet. Nä, nu får jag klä på mig jackan, hålla hårt i paraplyet och ge mig ut i ovädret för nu orkar jag inte vänta på att få reda på hemligheten längre. 

Får se om jag och mitt stora hår överlever stormen. Kan bara hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0