Smått stressad

Skrev detta inlägg igår och vet inte varför det inte publicerades men skitsamma. Bättre sent än aldrig ;)

Har precis satt mig på tåget som inte var försenat varken 10, 20, 30 eller 40 minuter utan nästan 50 minuter! Okej? Nej inte riktigt! Är smått stressad nu eftersom jag vid tretiden ska träffa Julia och innan dess ska jag åka tåg till Göteborg, åka hem tull mig, hinna skriva ihop ett cv, söka lite jobb och fixa i ordning en del hemma innan jag ska åka in till stan igen för att träffa Julia. Får se hur jag ska få ihop detta men det löser sig kanske på något sätt :) Behövde skriva av mig lite av frustrationen kände jag så nu mår jag mycket bättre ;)

För att fördriva tiden här på tåget så lyssnar jag på underbara 30 Seconds To Mars samtidigt som jag ska fylla i ett långt frågeformulär som Göteborgs Universitet skickade till mig häromdagen. Det handlar om hur jag ser på hälsa, välmående, och hur mins träningsrutiner ser ut. Handlar även om hur jag ser på mig själv och min kropp. Jag tycker det är kul att fylla i sådana här formulär. Det är intressant att se va man själv svarar för på något sätt tycker jag att jag lär känna mig själv lite annorlunda, oftast till det bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0