Paket!!!

Idag är det lite av en julafton för mig! Har precis varit och hämtat ut ett paket från H&M. Det är självklart jag som beställt det och jag som betalat för det så riktigt som julafton är det väl inte men skitsamma. Ett paket är ett paket och det är alltid lika kul att öppna :) Jag var ju på Framtidsmässan förut och det var väl kul, ganska intressant men det var så himla många olika skolor där så man visste ju inte vart man skulle ta vägen. Alla ville prata med en om varför just DERAS skola var så förbannat bra. Jag tycker det är sådant är ganska kul men någon måtta får det vara. Till slut gav jag de ingen ögonkontakt för då pratade de inte med en. Skönt! Nä, men fick med mig några broschyrer hem som jag suttit och bläddrat i lite. Den från Arbetsförmedlingen är helt klart bäst so far. Väldigt informativ måste jag säga! Med mig på mässan var Julia, Livia och Alma och Julia och Livia spenderade jag även resten av eftermiddagen med. Extremt mysigt var det! Vi hann med två fikor och lite span på stan, härligt som attan! :) Nu blir det städning av lägenheten...yippie! Men men, det är som det är. Har även en hel del att tänka över ikväll, ett ganska stort beslut att fatta men vad det handlar om tänker jag inte berätta om. Hemlis ;) Det går inte att lägga in bilder för tillfället, sidan krånglar lite, så tyvärr får ni inte se min ursnygga bild på mig där jag visar min glädje över att mitt H&M-paket har kommit. Sorry! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0