Mys!

Nu höll jag på att be om ursäkt för att jag inte bloggat på hela dagen men det tänker jag inte göra för denna gången så har jag lovat mig att endast blogga när jag känner för det. Idag har jag inte känt för det och därför har jag inte heller skrivit något. Så ingen ursäkt idag! Det blir lite bloggande nu mitt i natten istället, lite annorlunda men annorlunda är kul så jag skriver på. Jag har haft en jättemysig kväll med min underbara vän Livia. Kvällen har innehållit allt från drinking games och prat om varför brats är som de är och ser ut som de gör till att sjunga "karaoke". Eller aah, vi satte på bra låtar på högsta volym och vrålade med. Stackars grannar. Mycket mysig kväll i alla fall. Man märker att det är en riktig vän man umgås med när lite tystnad inte gör situationen obekväm eller när ingenting känns tillgjort som sägs eller görs. Man kan vara sig själv, sjunga dåligt som attan utan att behöva skämmas och prata om väldigt personliga saker. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad och är väldigt glad över att ha mina underbara närmaste vänner. Utan dessa underbara personer skulle livet vara väldigt jobbigt! Så, tack för att ni, mina fantastiska vänner, finns där för mig i alla lägen. Det betyder mycket och jag behöver inte skriva några namn för ni vet antagligen vilka ni är :) Nä, nu börjar klockan bli mycket och det är ju faktiskt en dag i morgon också. (Pensionärsvarning på den?) Gooooonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0