Mängder av kaffe + JS

God morgon, eller god dag passar väl bättre kanske! Mår apa idag, inget trevligt alls. Det var ju inte såhär jag hade tänkt att min andra "blogg-dag" skulle bli :/ men men, det får helt enkelt bli ett lite tråkigt och negativt inlägg. Eller nej förresten, det ska det inte alls bli. Jag kan berätta en väldigt positiv grej och det är att jag just nu håller på att dricka kaffe ur min giant cup! Love it :) Den rymmer ungefär en 0,75 liter om jag inte minns helt fel och den är just nu fylld med massa härligt, svart kaffe. Man är inte jätte kaffe-sugen efter man druckit upp det kan jag tala om men jag är väldigt kaffesugen just nu + plus att kaffe brukar få mig att må bättre, hur jag än mår, och då tyckte jag att denna koppen var ett utmärkt val! 

Sitter och kollar på Jersey Shore nu också. De är verkligen helt dumma i huvudet men jag skulle bannemej vilja uppleva samma sak som de upplever ändå. Tänk att få åka till Italien, där de är nu, få bo i en slottliknande lägenhet och få gå ut och festa varje kväll och inte behöva betala ett öre för något utav det. Drömmen? Lite så. Sen kan jag ju inte säga att jag skulle vilja bli filmad dygnet runt, skulle nog tröttna ganska fort, men tänk om man kunde få allt det written above utan att behöva bli filmad. Drömmen? Definitivt! 

Jag känner inte riktigt för att lägga upp en bild på mig när jag är sjuk, inte så trevlig syn, så istället så får ni se en fin bild på det underbara, men extremt galna, Jersey Shore gänget! Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0