Jobb/Julia

And am I back från min fika/mitt möte med Julia plus två herrar som jag aldrig träffat förr. Det Julia hade fixat till mig var väl ett jobberbjudande av ett slag och det lät väldigt intressant alltihop och eftersom jag vet att erbjudandet inte försvinner så kommer jag definitivt ta det någon gång i framtiden men just den sorts jobb passar inte mig i den livssituation som jag är just nu, tyvärr. Nu låter jag jättekräsen när det gäller jobb, vilket jag inte är (trust me!), men det var inget vanligt jobb och skulle ni veta exakt vad det var så skulle ni nog förstå. Men jag tänker inte berätta av många olika anledningar. 

Moving on...jag var på gymmet i morse. Riktigt skönt, jobbigt såklart men ändå underbart härligt. Det känns som om jag har börjat få in det som rutin igen, träningen alltså, vilket känns fantastiskt. Har nu varit och tränat 3 gånger på 6 dagar, alltså varannan dag i snitt, och det är ju bra. Mår så jädrans bra av det, helt otroligt vad mycket bättre dagen blir om man fått svettas lite på morgonen. Det gör en ändå lite motiverad. Det svåra är ju inte träningen i sig utan att faktiskt gå upp, packa träningsväskan och gå dit. Det är det svåraste för mig i alla fall. 

Nu ska jag slänga ihop något att käka hade jag tänkt. Magen börjar kurra lite. Frågan är vad jag ska laga bara. En thaigryta skulle ju inte sitta helt fel. Jaaaa, men det får det bli. Mot köket!


Måste verkligen ta nya bilder på Julia. Här har ni en där hon syns lite i bakgrunden och
bilden är typ 2,5 år gammal. Time for some new ones? Yeees, I think so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0