Happiness Only Real Shared

Jag sitter just nu och lyssnar på en skiva kallad Happiness Only Real Shared. Det är en gammal kompis som gjorde den och gav till mig på min 16-årsdag. Den är fortfarande riktigt bra men framförallt så tar den fram en massa minnen från då, många väldigt bra minnen! Det är en bild på framsidan av cd-fodralet som är priceless, haha. Det är på mig i min gamla vän. Inte supervacker bild precis men ändå skön och rolig att kolla på :) Den tar också tillbaka en lite eftersom det är taget på klassresan i 9an, mitt sista år i Frankfurt. Det är både kul och jobbigt att tänka tillbaka på den tiden. Allt var så bra, så lätt då. Allt var lite av en motsats till hur det varit sedan dess.

Bilden togs på mig och mitt "campgäng" på klassresan i 9an. Vi skulle precis framföra låten "Jag Lagar Din Mat" haha till en publik där typ 1 av hundra kunde svenska. Kul var det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0