Första körningen

Då har man påbörjat sin intensivkurs på körskolan då. Det känns kanon. Läraren verkar superhygglig och det var inget jobbigt att köra med honom överhuvudtaget. Skönt! Däremot var det lite knepigt att köra en Audi när jag hela tiden, under de 2 år jag har kört hemma, kört Saab. Varken backen eller tändningen satt ju på samma ställe så var lite knepigt men det blir väl en vana det med. Sedan att köra i Göteborg var ju en ny upplevelse, har jag aldrig gjort förut. Min enda förfrågan nu idag på första körningen var att inte behöva åka mitt inne i centrum bland alla spårvagnar och skit så jag körde ute i Örgryte istället. Stötte på ett fåtal spårvagnar där med men det gick allt bra. Tyvärr så räcker det ju inte med att kunna köra bra utan det finns ju något som heter teori också...yeay! Så det ska jag sätta mig och plugga nu för jag måste tydligen kunna allt som står i de två tjocka böckerna jag fått tills slutet av kursen. Det är nästa fredag!! PLUGGDAGS? Jajamen.

Skulle vara kul att ha en bild på mig här när jag sitter i bilen och gaaasaar så nu kan se hur otroligt fräck jag ser ut ;) Ska nog ta och fixa det på något sätt. Ni får nöja er med att se hur jag känner inför att äntligen ha börjat köra på körskolan istället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0