20 November 2011

Tjenixen! Hur står det till? Med mig är det prima. Trött men prima! Spenderade eftermiddagen, kvällen, natten och även morgonen med min underbara vän Astrid. Vi var hemma hos hennes syster som kattvakter då deras katt precis fått två übersöta ungar. De var verkligen det sötaste jag sett på länge ♥ 




SÖTA?? YES INDEED! Den uppe til vänster är ju mamman ofcourse, men hon är ju bannemej lika übersöt hon. Want one now! Hade katt när jag var yngre men var tvungen att ge bort henne när vi flyttade till Tyskland. Det var sorgligt. Gillade det inte alls men men, sådant är livet! Anyway...så igår kväll så var jag med Astrid och vi spelade bland annat Familjegeni och jag trodde att jag var ganska allmänbildad men ack så fel jag hade! Det var så pinsamt hur lite jag kunde, fast Astrid var inte mycket bättre hon så det var ju jämt i alla fall och då är det ju kul. Vi behöver inte nämna vem som vann i slutändan för det tycker jag är tråkigt men jag kan säga att det var extreeemt nära att den som förlorade faktiskt vann ;) Det var en väldigt mysig kväll i alla fall, det blir det alltid när man är med underbara vänner. Love it!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0