Ytterligare en veckas väntan!

Har precis fått veta att jag inte kommer jobba imorgon utan det blir nästa vecka första passet blir av. Jag ser jättemycket fram emot det, tycker det ska bli skitkul att få börja jobba! 

Nu ska jag sätta mig och käka lite lunch/middag och idag blir det lax, rödbetor med havssalt på smör och en liten sallad. Mums! Det är inte många som tillagar rödbetor nu för tiden och jag förstår inte varför. En påse är ju hur billig som helst och det är ju inget komplicerat att tillaga dem precis, bara att köra in i ugnen eller lägga i en kastrull vatten så är det klart efter en liten stund, och det är riktigt gott, särskilt om man tar en klick smör och lite havssalt på. Har man inte havssalt så kan ni göra som jag, slänga på en klick Bregott Havssalt, lika gott ;)  


Dagens måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0