Fullspäckad dag, loving it!

Hej hej hej! Jag kom hem för en och en halv timme sedan ungefär efter att ha varit ute och flängt hela dagen. Jag älskar fullspäckade dagar! Dagen började med en fika med Astrid vid 9.45 i morse. Sedan gick vi på stan ett tag och shoppade present till en viss liten person som fyller 18 på fredag. Är riktigt nöjd med presenten, tror det blir skitbra! Efter det åkte vi hem till Astrid och grejade lite, sedan åkte vi hit och jag fick packat mina träningskläder och sedan begav vi oss mot gymmet där vi tränade rejält, riktigt härligt var det, och sedan bastade vi en bra stund. Riktigt gött! Direkt efter träningen så åkte jag in till stan igen och träffade Becca och det kändes väldigt bra. Vi har ju haft lite problem och så men nu har vi båda kommit överens om att gå vidare och släppa allt det jobbiga som har hänt och det resulterar i att vi båda kan njuta av livet lite mer, helt underbart! Efter det mötet så åkte jag hem och lagade mat och nu sitter jag här och äter för fulla muggar.

Jag lagade samma mat som jag gjorde igår kväll, det var så himla gott. Eftersom jag är svensk så får jag väl ta och prata lite om vädret också. Idag har det varit skitväder! Imorse var det typ storm, blåste som attan, sedan började det regna och helt out of nowhere så börjar det snöa. Och då snackar vi inte om lite snö sådär, utan det var extremt stora snöflingor och inom 5 minuter så var backen täckt. Fy sjutton! Jag som verkligen trodde att våren var på väg nu men jag hade ju obviously fel så det var bara att ta på sig vinterjackan igen :/ Tyvärr täcker ju inte snö bara gräs och sten utan även stora isfläckar. När jag och Astrid var påväg till gymmet idag så halkade jag till rejält och ramlade rätt på isen vilket inte var jätteskönt. 

Nu ska jag ta och sätta mig och plugga lite, har ju inte hunnit med så mycket av det idag. Jag är ledsen att jag inte lagt upp några som helst bilder idag men jag har verkligen inte orkat bära på kameran eller ta några kort. Det får bli kort imorgon istället :) Nu får jag ta och sätta igång och göra något. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0