God natt!

Tjooo! Mamma och pappa åkte för en timma sedan ungefär och nu är alla saker på sin plats. Jag har äntligen fått hit min byrå! Jag behövde verkligen mer förvaring för mina skolsaker. Det ligger fullt med papper och böcker under sängen och över hela skrivbordet. Inte så lätt att hitta saker och ting då ;) Just nu sitter jag och chillar lite framför tvn med en kopp te. Mys! Om en liten stund ska jag lägga mig och läsa lite och förhoppningsvis somna i hyfsat god tid. Skulle förvåna mig om jag gjorde det men hoppas kan man alltid göra :)
Imorgon ska jag ta en fika med Livia och sedan gå på bio med henne på kvällen. Ska bli mysigt! Jag har inte varit på bio på flera månader så det ska bli kul. Sov så gott! God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0