Efter tio

Nu är jag hemma, har fått i mig frukost och pluggat lite. Yogan var härlig, men inte alls så jobbig som jag trodde. Både jag och Astrid sade det efteråt att vi var ju mer svettiga när vi gick in på passet än vad vi var när vi gick ut. Inte vanligt att det är så på träningspass. Men man fick ju verkligen känna av hur stel man faktiskt är, jag är ju löjligt stel. Kändes som om jag var en 80 år gammal tant. Det var ändå skönt att sträcka ut muskler och så lite, det behövdes verkligen. 

Just nu sitter jag och kollar på Efter tio på Tv4. Just nu är Gustaf Skarsgård där och pratar om sin nya film "The Way Out". Det spelar ingen roll vilket program eller film man sätter på. Det finns alltid en Skarsgård med nu för tiden. Om en liten stund ska bland annat Isabella Löwengrip vara med i programmet och prata om etik, moral, pengar, skulder, etc. Ska bli intressant tycker jag :) Ska nog ta och koka mig en kopp kaffe tills dess, är gott sugen på det :) 

Jag tycker det är så kul med Isabella för hon är verkligen ett praktexempel på att man inte ska döma någon av utseendet. Hon är ju jättesöt, är blondin, ser lite barbie-aktig ut, och då tänker ju de flesta direkt att hon är nog inte så smart, att hon är en vanlig dum blondin. Men icke sa nicke. Hon har genom åren haft flera egna företag, startade det första redan vid 16 års ålder, hon har skrivit en bok, och driver samtidigt en av Sveriges största bloggar (Blondinbella). Hon är lätt en förebild för mig. Är så sjukt imponerad av vad vilja kan göra, hur mycket man kan göra om man har den. 

Nu blir det kaffe :)


Alexander Skarsgård                      Isabella Löwengrip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0