Trettonde mars tvåtusenelva

God dagens! Jag vaknade för en timma sedan ungefär, lät mig själv sova ut ordentligt efter den hårda dagen igår :) Just nu sitter jag och äter en riktigt mumsig frukost: knäckebröd från Hönö med brieost och paprika och ägg och kaviar. Alltså inte allt detta på en knäckemacka, det skulle nog inte vara så gott, utan ägg på en och brie på en annan ;) Riktigt gottigottit! Jag ser nog på en av de första avsnitten på Simpsons. Alla har helt olika röster och man der på bildkvalitén att det är ett gammalt avsnitt, men humorn är i bott, fattar inga av skämten om det ens är några med.

Vad ska jag hitta på idag då? När jag tittar runt om mig här i lägenheten så förstår jag att det behövs en storstädning här. Sedan ska jag plugga en hel del, har ju inte haft så mycket tid till det under fredagen och lördagen. Något jag har märkt idag är att man uppskattar verkligen ens lediga dagar mycket mer om man har jobbat. Till exempel om man går i skolan under vardagarna så blir ju helgen helig för en. För mig har jag inte fått känna av den känslan på ett bra tag och därför känns det helt underbart att äntligen få känna av det idag igen. Jag hade jättekul på jobbet igår men när jag vaknade imorse så var jag så glad över att jag är ledig idag. En väldigt härlig och avslappnande känsla! 

Nä, nu får jag ta och sätta igång och göra något av dagen. Ha en bra dag! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0