Tolfte mars tvåtusenelva

God morgon! Idag är det lördag och med tanke på vilken tid jag kom i säng igår kväll så skulle jag i vanliga fall ligga och stensova nu men det går inte idag för idag ska jag iväg och jobba. Jag ser fram emot det på ett sätt men jag ser väldigt mycket fram emot att komma hem ikväll, känna att jag gjort bra ifrån mig, och gå och lägga mig och sova ut ordentligt. Jag kommer få jobba i över 10 timmar idag så det kommer garanterat bli tufft men jag tror, och hoppas, att det ska gå bra. 

Igår var jag på middag/förfest hos Becca som fyllde 18 och det var riktigt mysigt. Vi bjöds på bubbel, god mat och en tårta som var formad som en *****. Behöver inte skriva det här, ni får se med egna ögon på bilden jag tog men det kommer som tidigast upp ikväll, annars imorgon :) Det var riktigt härlig stämning i alla fall och det var lite tråkigt att inte kunna följa med dem ut efteråt men det är bara 1 månad och en vecka kvar, det går fort. Förhoppningsvis!

Nu måste jag gå så jag inte missar vagnen. Inte så kul att komma sent första dagen på jobbet ;) Ha en kanonlördag så hörs vi när jag kommer hem! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0