Tjugoförsta mars tvåtusenelva

God morgon! Måndag, ny vecka, och det kändes som att jag skrev detta igår. Shit vad veckorna går fort, helt galet! Ny vecka betyder självklart en ny to-do-list och den står nedan. Det är inte jättemycket inplanerat i veckan...ÄN!

Måndag:
10.00-? Skriv engelska-uppsats
19.00-20.30 Träna kick-boxing med Astrid

Tisdag:
09.00 Möte med rektorn

Onsdag:
Gymma med Astrid
Ev. träffa Livia & Julia för planering

Torsdag:
LEDIG

Fredag:
Släktkalas hos Nathalie

Lördag:
Kolla tapet och färg till lägenheten

Söndag:
LEDIG

Som sagt, det är inte jättemycket inplanerat än så länge men om jag känner mig själv så kommer de flesta dagarna att fyllas med något inom kort. Ni märker vad jag hittar på ;) En sak jag vet jag kommer behöva göra i veckan är att plugga i alla fall. Ska se till att få riktigt mycket gjort :D Nu ska jag gå och ta mig lite frukost så jag får lite energi i kroppen innan jag sätter igång med uppsatsen. Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0