Tionde mars tvåtusenelva

Good morning sunshines! Vaknar och kollar ut genom fönstret och vad får jag se? SNÖSTORM! Jag vill inte ha snöstorm, jag vill ha vår! Jag vill ha sol, blommor, bar mark och värme. Antar att jag får vänta ett tag till :(

Om en timme ungefär ska jag åka in till skolan för att ha ett möte med min tyskalärare. Efter det blir det att sätta sig någonstans i stan och läsa ett tag innan jag ska träffa Livia och Julia vid halv 3 för att först gå på stan och sedan ha sushidate :) Ska bli mysigt. Sedan åker jag till Trollhättan men kommer tillbaka till Göteborg imorgon igen :)

Nu ska jag sätta mig och käka lite frukost och packa inför Trollhättan. 


Vad ska ni hitta på en snöstormig dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0