Time for breakfast?

Ja, vad säger ni? Är det dags att käka lite frukost när klockan är kvart över två på eftermiddagen? Jag är vrålhungrig så jag tänker käka en rejäl frukost nu. Kom tillbaka från gymmet för en liten stund sedan och håller nu på och gör mig frukost. Det blir knäckemackor plus lite yoghurt och flingor. Jag åt ingen frukost innan jag åkte till gymmet förut för jag fastnar så lätt i lägenheten då. Antingen sätter jag mig framför datorn under tiden jag äter och kan sitta här i ett bra tag, eller så sätter jag mig och äter framför TVn och då är det verkligen helt kört. Så det fick räcka med min stora kopp fylld med vitaminer imorse. Ni kanske förstår varför jag är lite hungrig just nu ;) 

Senare ska jag ju träffa Livia och jag fick precis reda på att hon har fått en till hund. Ser fram emot att få träffa den, och Livia också såklart ;) Nä, nu kurrar min mage läskigt mycket så borde nog äta nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0