Sömntuta

Hej hej! Mötet gick jättebra förut vilket alltid är skönt men när jag kom hem så var jag så himla trött så jag lade mig och sov i typ 2,5 timme vilket var väldigt härligt men jag är lite rädd för att jag inte kommer kunna somna ikväll nu och det är ju inte bra. Vill inte hålla på och vända på dygnet. Vad har jag gjort annars idag då? Städat lite, tvättat lite, pluggat en del och chillat. Har precis sett klart på The Tourist, har velat se den jättelänge men det har aldrig blivit av. Den var helt okej, inget super-märkvärdigt men jag älskar skådespelarna i den, det är därför jag så gärna velat se den. Min absoluta favorit bland manliga skådespelare är Johnny Depp och han hade en av huvudrollerna. Min absoluta favorit bland kvinnliga skådespelerskor är Angelina Jolie och gissa vem som spelar den andra huvudrollen. Ja precis, det gjorde hon. Så tack vare att de två var med så var ju filmen bra, om det skulle vara två nobodies så skulle den nog inte vara så lyckad. 

Jag har lagat en hel del mat under kvällen också. Min kvällsmat idag fick bli Satay med jordnötssås. Det är så himla gott och jag är en sucker för jordnötssås! Gjorde mig även en liten efterrätt...grillade ananasskivor med en klick cremé fraiche. Älskar det! Man kan ju ha grädde till om man vill det men jag tycker ananas är tillräckligt söt i sig själv så det är godare med den lite sura smaken från cremé fraichen. Så enkelt men så gott! Oftast är det ju så att det enklaste är det godaste :) Jag var ju självklart för hungrig för att vänta i några sekunder för att ta ett kort, det brukar vara så, så jag får ta en bild från nätet istället. 



Nu ska jag gå och göra mig i ordning innan jag går och lägger mig och läser lite. Hoppas jag blir trött av det så jag kan somna i hyfsat god tid. Sov så gott, natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0