Sjuttonde mars tvåtusenelva

Tjenixen pixen! Jag har precis kommit hem från ett möte, vart är hemligt ;), och ska nu ta och sätta mig med en megakopp kaffe och en massa plugg. I eftermiddag ska jag och mamma åka och handla lite, bland annat lite presenter till kusiner och så som fyllt år. Ska bli mysigt!

Igår var jag på föreläsning angående Extended Essay och lite annat och det var intressant och jag fick väldigt många idéer. Jag kom bland annat på vad jag ska skriva om i min uppsats, det har stått helt still förut när jag tänkt på det. Men jag tänker inte avslöja det här för då kanske någon snor min "topic" och det vill jag inte ;)

Efter föreläsningen gick jag, Becca, Livia, Alma (som fyllde 19 igår) och Louise och köpte kaffe och satte oss sedan i parken en sväng i solskenet, så himla skönt. Sedan gick vi ner på stan och kollade i lite affärer innan vi gick och satte oss på ett mysigt café och spelade Truth or Dare i hur många timmar som helst. Efter en liten stund märkte vi att hela den delen av fiket som vi satt på hade blivit tom...kan ha berott på vad vi pratade om medan vi spelade, haha! Riktigt roligt hade vi i alla fall, och många secrets came out. Sedan bar det av mot Trollhättan för min del och här ska jag faktiskt stanna över hela helgen. Det var inte riktigt min plan, så jag har inga kläder med mig förutom de jag hade på mig igår, men det blir säkert bra. Ska bli mysigt att vara längre med familjen än en ett dygn, det blir alltid så stressigt.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet så jag får gjort något idag. Ha en bra dag! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0