Nionde mars tvåtusenelva

Good morning cutie pies! Vaknade för en halvtimme sedan ungefär och mår prima. Men tittar man ut genom fönstret så blir man inte jätteglad idag precis, blåser som attan och är molnigt :/ Trökigt! Solen kanske tittar fram lite senare, det är bara att hoppas. 

På dagens agenda står det följande:
  • 09.45 Fika och present-shopping med Astrid

  • Träna

  • Plugga

  • 17.30 Fika med Becca
Usch, jag fikar alldeles för mycket nu för tiden så jag ska nog ta och dricka en kaffe här hemma innan jag åker och sedan inte ta något när jag träffar Astrid, det blir för dyrt. Nu ska jag ta och käka lite frukost och ta på mig lite kläder, men vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0