Nästa station...Uddevalla!

Jag ska strax börja gå mot centralen för att sedan ta bussen till Uddevalla och min underbara kusin Nathalie. Hon ska bjuda mig på middag, söt som hon är, och så ska vi hinna med att färga varandras hår också. Jag ska idag påbörja min resa mot att bli blondin igen :) Jag är 99% säker på att jag kommer vara väldigt orange-hårig efter idag men vi får se hur det går. Det är lite trökigt att blogga här i Trollhättan för jag har ju inga bilder på datorn här och inläggen blir ju inte lika roliga då :/ men så fort jag kommer tillbaka till Göteborg så lovar jag att jag ska lägga upp en massa bilder igen :) Fikan med Sandrika förut var kort men mysig och vi pratade som vanligt om allt möjligt som händer i våra liv just nu. Alltid lika härligt att vara med den tjejen♥ Nä, nu ska jag kila iväg. Ha en fortsatt bra måndag så hörs vi ikväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0