Något av det jobbigaste men roligaste jag någonsin har gjort

Hej hej! Nu är jag hemma igen efter ett minst sagt stentufft pass av kick-boxing men herre jösses vad roligt det var. Jag och Astrid skrattade rätt som det var och även fast jag var helt slut i kroppen efter bara en kvart så njöt jag av varje sekund av det för det var så otroligt kul. Ni som aldrig har provat kick-boxing måste prova det, ni kommer inte ångra er. Jag ska absolut fortsätta gå på dem passen :D Jag är nyduschad och fräsch nu så det är bara maten som fattas innan jag kan gå och lägga mig. Jag håller på att laga vitlöksmarinerad kycklingfilé med ugnsbakad tomat och tsatsiki, kommer smaka väldigt gott efter att man kämpat så hårt. Jag håller på och tvättar också och tror den är klar nu, gör en snabbtvätt av mina mjukisbrallor. Man tänker aldrig på att tvätta dem, eller jag gör inte det i alla fall, så det är ju inte konstigt att de blir äckliga eftersom jag använder de i alla fall en liten stund varje dag. Nu ska jag gå och hänga upp mina härliga mysbrallor och sedan se om kycklingen börjar bli färdig. Sedan blir det läggdags! Så jag säger godnatt nu. GOD NATT!♥


Såhär såg jag också ut under träningspasset idag...pfff, eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0