Min to-do-list idag!

Hej hej! Servern har varit nere hela dagen så det har varit omöjligt för mig att blogga överhuvudtaget så nu vet ni det! Hade ställt klockan till idag, för jag vill verkligen inte vända på dygnet. Även fast jag inte har en skola att gå till så ska jag ändå upp och plugga och göra något av dagen, inget kul med att sova bort hela livet. Tänk vad tråkigt egentligen om man skulle göra det och om några år så frågar någon en: "Vad har du gjort under ditt liv då?" och så svarar du "sovit". Nä, det vill jag inte vara med om. Jag medger att jag inte är uppe tidigt men jag får långsamt gå tillbaka till mer vanliga tider. Jag kan ju inte somna 01.00 och ställa klockan på 06.00 för då kommer ju hela den dagen vara förstörd utan jag ska ha i alla fall 7-8 timmars sömn varje natt. Det behöver man! Det hjälpte tyvärr inte att ställa klockan, vaknade vid 11 ungefär så jag kommer inte kunna somna förrän sent ikväll heller :/ Så, vad har Sandra gjort idag då? Jag har som de flesta dagarna en to-do-list och idag har den sett ut så här. 
  • GÅ PÅ PROMENAD
  • PLUGGA 2 TIMMAR TOLSTOY
  • SKRIV EN FILMRECENSION
  • FÅ SAMTAL ANG. PROVJOBB TILL HELGEN
  • HÖRA AV MIG TILL LÄRARE
  • KÖPA ANSIKTSSCRUB

Jag kom hem från promenaden för en stund sedan och har nu precis satt mig för att käka lunch/middag. Man kan ju slå ihop breakfast och lunch till brunch så då borde det ju finnas ett ord för lunch och dinner också, jag kallar det från och med nu lunner! Humor på hög nivå alltså, haha! Lunnern idag blev laxpasta med smörstekta champinjoner, spenat och tomat i en grädd-och vitvinssås. Mums filibabba :) Tänk att något så lättlagat kan vara så fantastiskt gott :)

Så, vad har jag klarat av att göra på min to-do-lista än så länge? Allt utom Tolstoy-biten, men den ska jag ta mig an ikväll när jag går och lägger mig. Filmrecensionen på I Rymden Finns Inga Känslor är klar men ska nog kolla igenom den igen för säkerhets skull innan jag skickar in den. Om ni inte har sett den här filmen än, gör det snart, gå och hyr den nu vet ja. Den är verkligen sevärd! Nu ska jag gå och chilla lite framför TVn medan jag käkar middagen innan jag sätter igång med arbetet igen :) Hoppas alla har en mysig kväll!
Så sjukt underbar film :D!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0