Memory card

Jag köpte ett nytt minneskort till kameran häromdagen. Som om jag inte hade tillräckligt många redan :P Jag kände att jag ville ha ett till i och med USA resan. Antar att jag kommer ta en hel del kort där, om jag känner mig själv rätt. Då är det ganska skönt att ha mycket minne så man inte står där och ska ta ett gudomligt fint kort och möjligheten att ta kortet bara finns under en sekund eller två och så vägrar kameran ta kort för att minnet är slut. Inte så roligt! Så nu har jag sammanlagt 19GB minne till kameran. Skulle inte förvåna mig om jag lyckas ta slut på det. Såg att de hade extra-pris på 16GB-kort på ONOFF, kanske ska springa dit sedan ;) Njaaee, 19GB får nog räcka. Får sätta mig och rensa igenom alla bilder under varje kaffepaus. Kommer nog bli en del där borta...STARBUCKS ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0