I'm back!

Heeeeeeej allihopa! I am back in the world of blogs och är på god väg att vara back on track. Det har varit en välbehövlig paus från bloggandet men jag ljuger om jag säger att jag inte saknat det. De senaste veckorna har jag velat gå in och skriva ett inlägg nästintill varje dag men bestämde i slutet av januari att jag skulle vänta till tidigast första mars innan jag satte igång igen. Idag är det just första mars och nu känner jag att jag mår såpass bra så att jag kan sätta igång igen.

 

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist...

  • Jag har börjat läsa gymnasiet hemifrån
  • Rebecca, min inneboende och vän, har flyttat ut
  • Jag håller på att fixa jobb
  • Men den största förändringen är att jag mår så himla mycket bättre

Det var ju anledningen till att jag tog en paus. Jag mådde inte bra helt enkelt och behövde ta mig tiden att komma back on track. Jag är inte helt på rätt spår än men jag är bra mycket närmare än vad jag var sist.


Jag är så glad att vara tillbaka, som jag skrev tidigare så har jag saknat detta skrivandet något så extremt. Jag tänker inte sitta här och skriva om alla saker jag har gjort och upplevt sedan sist, jag kommer helt enkelt inte ihåg så mycket haha, men jag kan skriva vad jag gjort de senaste dagarna :)

 

I torsdags kom min underbaring Sandrika hit och så roligt som vi hade har jag inte haft på länge. Vi lagade lasagne, som Sandrika blev så stolt över att hon ringde sin pojkvän och berättade om den. Det är inte så konstigt att hon blev stolt i för sig, senast hon gjorde en chokladkaka började den brinna i ugnen!!! Det var ett tag sedan hon berättade detta men jag tycker fortfarande att det är lika roligt, haha. Under resten av kvällen och natten hade vi en photoshoot. Ni skulle sett lägenheten, det var KAOS! Hela min garderob var utriven över golvet, det var smink utspritt över hela badrumsgolvet och det var även moln av hårspray därinne. Vi möblerade typ om hela sovrummet också, haha. Men det var det lätt värt, vi hade så sjukt roligt och fick några knäppa bilder. Vi höll på ett bra tag så när det var dags att nana så var vi rejält trötta. Vi började nämligen med smink och hår vid 18-tiden och vi slutade fota vid 01.30, alltså 7,5 timme. Men det var som sagt otroligt roligt :D Alltid underbart att umgås med Sandrika, hon får mig alltid att skratta!♥

 

Jag som hippie/60-talare med creepy sminkning!


Ja, som sagt, det var en lite udda photoshoot!



Devil & Angel






Kan man bli sötare?♥


Det var en galen fotografering och jag har inte skrattat så på länge. Tack Sandrika för en underbar kväll/natt :D

I fredags så var det först en snabbfika med Marlene och sedan gick jag, Julia och Livia ut på stan och käkade Thai. Det var riktigt mysigt och kul, det var så himla längesedan jag var ute. Efter middagen gick vi till affären och köpte allt onyttigt som fanns där...Ben&Jerry's, choklad, godis, dricka...och som om detta inte räckte så blev det även kanelbullar som Livias mamma hade bakat. Vi hade en jättemysig kväll! Det är jättekul att vara ute och festa men att bara vara med sina vänner och dega med glass och godis framför en bra film är inte heller helt fel :D♥

 

Under helgen var jag i Trollhättan och shoppade med min mamma bl.a. och igår så var jag på anställningsintervju!! Så himla roligt. Det är på ett lekland/café här i Göteborg och hon jag pratade med sade att jag verkade vara precis en sådan som de letade efter, en som alltid har ett leende på läpparna. Sådant är ju alltid kul att höra :D Så vi ska höras igen imorgon och bestämma när jag ska komma dit och provjobba, antagligen till helgen! Jag är så excited :D

 

Det blev ett jädrans långt inlägg detta men det är väl för att jag inte fått skriva av mig på så himla länge, det har ju faktiskt gått lite mer än en 1,5 månad så lite förståelse får ni allt ha ;) Nu ska jag sätta igång och göra något, vet inte riktigt vad än, får se vad jag hittar på för busigheter. ÅÅÅÅH VAD KUL DET ÄR ATT VARA IGÅNG MED SKRIVANDET IGEN!!! :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0