Hunnit med mycket!

Nu är jag hemma igen. Har hunnit med en hel del idag och det känns gött som attan. Julia åkte hem redan vid fyra för att hon hade ruskigt ont i magen, stackarn. Det var synd men vi får ta igen det en annan gång :) Efter att jag "lämnat av" henne på centralen så åkte jag och tränade, vilket var första gången på över 3 veckor. Jag har ju haft min irriterande hosta så länge och har därför inte kunnat träna. Jag har fortfarande hosta men jag orkade inte vänta på att få träna längre och jag hostade inte under hela träningen. Konstigt! Efter träningen åkte jag och handlade lite mat, sedan pluggade jag en stund och sen tillagade jag maten jag köpt. Nu sitter jag och äter den maten och det var gudomligt gott. Gjorde en indisk rätt kan man väl säga med naan-bröd och tsatsiki. Anledningen till varför jag nästan aldrig skriver ner recept på det jag lagar är för att jag nästan aldrig följer recept utan slänger mer i det jag tycker verkar gott tillsammans och efter det är klart så kommer jag inte ihåg vad eller i vilken mängd jag hällt i något. Jag ska försöka komma ihåg att någon gång ibland skriva ner vad jag häller i och så skriver jag det här sedan. Om det blir gott vill säga ;)

Nu ska jag kolla på Sofias Änglar och gråta lite innan det är dags för att plugga lite till. Ha en mysig tisdagskväll :)♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0