Fy sjuttsingen vad gött!

Hej hej! Jag är nu tillbaka efter en helt fantastiskt underbar promenad. Vädret är till och med härligare än vad det ser ut! Jag gick ute i skogen och så gick jag upp på ett berg där solen låg på och bara stod där, jag vet inte hur länge, och det var så skönt. Man känner verkligen att solen tar nu, värmer som attan. Nu hoppas jag att det håller i sig denna gången och inte blir snöstorm eller liknande imorgon. Så har det ju varit förut nu under början på året. Det har varit kanonväder, alla har varit övertygade om att våren är här, och sedan dagen efter så blir det snöstorm. Tror det har hänt 3 gånger än så länge, smått irriterande, så jag hoppas verkligen inte att det blir så även denna gång.


Jag nu efter promenixen. Ser jag inte lite brunare ut? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0