Frankfurt...shirt full of memories♥

Jag gick igenom min garderob lite för en stund sedan och hittade min avskedströja från Frankfurt. När man slutade där så fick man en t-shirt med skolans logo på och en massa pennor som alla ens vänner fick använda för att signa tröjan på sitt eget lilla sätt. Det är så otroligt kul att ha en sådan sak som minne. Jag har inte haft på mig tröjan sedan dagen alla signade den så det kändes lite speciellt att ta på sig den nu. Vissa dagar saknar jag Frankfurt något så extremt mycket, ibland vill jag tillbaka, men sedan kommer jag på vilka underbara vänner jag har här och då lättar det lite men det är ändå mycket jag saknar därifrån. 



Jag i min så otroligt snygga tröja fylld med minnen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0