Första arbetsdagen

Nuuuu är jag hemma! Det var längesedan jag var såhär trött, helt galet. Jag är så utmattad, både i kroppen och i huvudet. Men jag har haft så otroligt kul under min första dag på jobbet, arbetskamraterna och gemenskapen är helt underbara. Jag trodde att jag bara skulle få hänga med och typ kolla på medan de andra jobbade för att få en uppfattning om hur det var, men oj vad fel jag hade. Direkt när jag kom dit så träffade jag tjejen som skulle visa mig runt och hon säger: "Okej, såhär kommer det bli idag. Det är tre kalas. På det första hänger du bara med och ser hur jag gör, på det andra så har du hand om det men jag går med för att se hur det går, och det tredje får du sköta helt själv." Jag hamnade typ i shocktillstånd och blev rejält nervöst men nu i efterhand förstår jag inte varför. Jag föll in i rollen direkt och körde järnet och gjorde det så bra. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv :D

Så på vägen hem stannade jag till vid affären och köpte mig lite brieost, champinjoner som jag nu smörstekt, oliver med blåmögelost i, och en mörk chokladkaka. Kände att jag förtjänade det! :) Så nu ska jag äntligen få sätta mig ner och se på det lilla som är kvar av Melodifestivalen och äta i lugn och ro. Ha en härlig lördagskväll så hörs vi imorgon för jag kommer antagligen däcka vilken sekund som helst ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0