Fjortonde mars tvåtusenelva

God morgon god morgon! Hur står det till med er idag? Med mig är det bara bra. Sitter här och dricker en kopp apelsin-citron-grape-juice med ingefära och varmt vatten, sjukt bra start på dagen fylld med vitaminer. Efter jag skrivit detta inlägget och druckit upp min kopp av vitaminer så ska jag dra iväg till gymmet, ska bli riktigt härligt. Resten av dagen ska jag plugga, fast klockan 16.00 ska jag träffa Livia för att planera födelsedagsparty, ska bli otroligt kul att se vad vi kommer fram till :D Ha en bra dag! Ciao♥


Om jag fortsätter med träningen ordentligt så kommer man förhoppningsvis
ha lite mer muskler på armen än vad man har idag :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0