Fjärde mars tvåtusenelva

Guten morgen! Det är fredag, tjohooo! Jag skulle egentligen vilja festa ikväll men har inte lyckats lokalisera någon fest och då blir det ju svårt ;) Så jag och Livia, och antagligen Julia, har bestämt oss för att eventuellt gå på bio och ta en riktig långfika, det är vi bra på. Men vem vet, vi kanske får nys om någon fest senare under dagen och då kommer vi åka dit på direkten without second thoughts. På dagens to-do-lista står följande:
  • Ringa angående provjobb
  • Läsa minst 2 timmar Anna Karenina
  • Promenad/gym (beror på hur hostan är)
  • Städa toaletten...mysigt :/
  • Hitta på något skoj med Livia och ev. Julia ikväll :D
Idag kom jag upp ännu tidigare (kvart i 9) det går åt rätt håll det här och det känns bra. Nu ska jag gå och ta mig lite frukost :) Vi hörs senare♥


Denna söta björnen ligger bredvid mig i sängen varje natt och har gjort sedan
jag fick henne av min pappas arbetskamrater på mitt dop.
Den har med andra ord hängt med ett bra tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0