Far och flyger

Det blev en löpartur utomhus förut och det ångrar jag verkligen inte. Gud vad skönt det var att vara ute i solen och röra på sig istället för att stå på ett trökigt löpband inne på ett unket gym. Nu är det vår på riktigt :D Alldeles strax ska jag åka till Trollhättan och sedan vidare till Uddevalla där jag ska fira mina kusiner Nathalie & Felicia som fyllt år. Ska bli mysigt :) Jag stannar i Trollhättan till på tisdag eller onsdag och ni vet vad det betyder...inte så bra uppdatering här på bloggen. Hoppas ni överlever :P Jag har massa grejor som ska med till Trollhättan, packar som vanligt alltid för mycket. Förstår inte hur det alltid kan bli så, tycker alltid att jag bara packar det nödvändiga. Nu ska jag fixa i ordning mig det sista. Försöker få ordning på mitt hår men det verkar som om det är håret som bestämmer över mig idag. Blir så ibland ;) Ha en rolig fredagskväll :D♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0