En planerares dröm :)

Hittade en smart liten grej på en sida på nätet och funderar på om det är något som skulle passa på väggen. Jag är, som de flesta i min närhet vet, en äkta planerare. Jag gillar inte att inte ha koll på saker och ting eller när jag ska träffa folk, utan allt ska vara uppskrivet i kalendern annars fungerar det helt enkelt inte. Det är en kalender som man kan ha magneter på och skriva på som man helt enkelt sätter upp på väggen. Den är ungefär 1x1 meter och det skulle vara underbart att se vad man har planerat så fort man går in i rummet istället för att behöva leta upp det i en liten "planner" som jag bär runt på just nu. Ett annat plus är att man helt enkelt inte kan undvika vad man behöver göra på samma sätt för man kommer se det skrivet framför sig konstant tills man gjort det och man kan sudda ut det. En liten bärbar kalender kan man ju bara stänga igen, gömma och glömma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0