Elfte mars tvåtusenelva

God dag gott folk! Hur står det till med er en underbart solig fredag som denna? Med mig är det bara bra. Jag har spenderat förmiddagen på ett möte och ska strax övningsköra ner till Göteborg med lite roliga grejor såsom krukor, tavla och luftmadrass i bagaget. Idag är det Beccas 18-årsdag! GRATTIS! Jag är avundsjuk, vill också vara 18 så jag kan gå ut och festa, det är ju så kul! Men jag ska i alla fall med på middagen som hon ska ha hemma hos sig ikväll och sedan ska några av de gå ut, men även om jag skulle kunnat följa med så hade jag nog inte gjort det eftersom jag ska upp och provjobba imorgon. Inte så kul om man kommer dit bakis och zombietrött precis ;) Ha en fortsatt bra dag så hörs vi lite senare! Jag kommer ha med mig kameran ikväll också så det kanske blir lite roliga roliga bilder som läggs upp imorgon :P Ni får vänta och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0