Coffee & Icecream

Sitter och dricker kaffe och njuter av min hemmagjorda semifreddo som jag gjorde igår. Den blev riktigt lyckad måsta jag säga. Jag smakade aldrig på den igår, var för mätt, så det fick vänta tills idag men mums vad gott det var. Jag rekommenderar verkligen att ni provar att göra denna. Inte svårt alls och underbart mumsig! :) 

3 milarn är klar nu och Kalla kom på en jobbig 4:e plats. Det måste ju vara den värsta platsen man kan hamna på. Hon och Haag gjorde ändå riktigt bra ifrån sig, under ett tag låg de riktigt bra till båda två men det räckte inte riktigt till tyvärr. Nu ska jag sätta igång och tvätta lite. Ska bara ta en sked glass till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0