Carrots and homemade dip

Tjenixen! Sitter och avnjuter en riktigt lätt men gottig lunch: morötter och hemmagjord dipp. Mmmmmh, vad gott det ä! Jag har suttit och jobbat på uppsatsen största delen utav dagen och är inte långt ifrån klar nu, bara några stycken till så är jag finished. Det kommer kännas underbart! Sedan är det bara att sätta igång med nästa arbete och det är för min del fysik och svenska. I fysiken ska jag göra lite uppgifter och läsa igenom några kapitel och i svenskan ska jag läsa Grabben vid graven bredvid så inga större grejer så. Grabben vid graven bredvid är så löjligt tunn, om man jämför med Anna Karenina i alla fall, så den kan nog vara utläst imorgon om jag börjar ikväll :)

När jag ätit upp min lilla lunch hade jag tänkt gå ut lite, solen har äntligen kommit fram, det var jättegrått och tråkigt i morse, men nu är det fint. Tänkte kolla hur däcken på min cykel är, har ju inte kollat till den sedan i Oktober så vem vet, det kanske inte ens finns kvar i förrådet! Det lär jag ju märka. Om däcken är okej ska jag ta mig en liten cykeltur, annars får det väl bli en promenix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0