Back in Götet!

Hej hej hej! Jag är nu tillbaka i härliga Göteborg efter att ha spenderat hela eftermiddagen och kvällen med Nathalie. Jag fick träffa hennes vovve för första gången, han är 12 veckor gammal och det sötaste jag någonsin har sett. Sedan har vi ju färgat varandras hår också. Jag, duktig som jag är, köpte en förpackning och kom inte på förrän vi kommit hem till henne att jag behöver ju två stycken. Jag har för tjockt och för långt hår för att en ska räcka, så det var ju bara att åka tillbaka till affären igen. Skönt att Nathalie har körkort så vi slapp gå hela vägen tillbaka :) Nathalies hår blev kanonbra, mitt blev ju som man kan förvänta sig brunt hår bli när man bleker det. Just det, KNALLORANGET! Men jag visste att det skulle bli så innan, det var inte första gången jag färgade håret precis. Senare på kvällen så gjorde Nathalie pannkakor till mig vilket var mycket mumma. Det kändes riktigt lyxigt att bli serverad mat, det blir ju inte det så ofta här i lägenheten. Nu ska jag sätta mig framför TVn och bara slappa en liten stund med en varm kopp te i hand♥

BILDER FRÅN IDAG:


Sandrika & Jag på Mejeriet♥


Nathalies gorgeous hund Diesel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0