Åttonde mars tvåtusenelva

Godmorgon, godmorgon! Hur står det till med er idag? Med mig är det bra förutom att jag hade glömt att jag färgade håret igår när jag vaknade så jag blev lite skrämd när jag gick förbi spegeln. Haha! Idag är det kanon-väder ute, riktigt vårväder så jag tror jag ska ha på mig kavajen idag, känner för det, men självklart ska jag ha en tröja under. Fryser väl ihjäl annars. Idag kommer Julia hit, vid halv elva ungefär så jag har ju lite tid på mig att försöka få håret att se okej ut. Det är lite svårt när det ser ut som det gör, men jag har ju ingen annan att skylla än mig själv. 

Idag är det ju semledagen och jag älskar semlor och känner mig smått stolt över att jag inte ätit en enda liten smula semla än i år, trots att folk runt omkring mig gjort så. Jag skulle bannemig hålla mig till den riktiga dagen. Så, när jag och Julia bestämde att vi skulle ses idag så sa jag att då måste vi ju gå och käka semlor. Då svarar hon att hon hatar semlor...Glädjedödare!! Men hon sa snabbt att hon kunde ta en bulle istället och då går det väl bra. Inte så kul att sitta och äta en semla medan hon bara sitter och kollar på precis :P

Nu ska jag fortsätta äta min frukost så hörs vi senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0