5 mars 2011

God morgon, eller god förmiddag rättare sagt! Jag vaknade för en timme sedan ungefär och märkte att hostan blivit värre igen :( Blaaaah! Jag som hade planerat att gå till gymmet idag. Tror inte det är en sådan bra idé längre :/ Jag får väl ta en promenad istället, det är ju faktiskt kanonväder ute :) Vad står på dagens agenda då? Jo, idag ska det städas, tvättas, läsas, ringas och promeneras och eventuellt åka till Skara för att hälsa på farmor men det beror lite på vilka jobbtider jag får imorgon. Är inte jättepepp på att åka först in till centralen, sen ta tåget till Trollhättan och sedan köra till Skara för att vara där i 2 timmar typ och sedan köra tillbaka till Trollhättan och åka tillbaka till Göteborg vilket jag måste göra om jag ska jobba tidigt imorgon. Men som sagt, får se vad jag hittar på!

Jag vill börja färga tillbaka håret till min naturliga blonda färg igen, har en ganska rejäl utväxt just nu och jag har börjat tröttna på det mörka lite, så jag ska gå och fixa detta inom de närmsta dagarna. Jag vill ha det håret jag hade på min förra header (nedan), det är en jättefin färg som passar mig galant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0