3 Mars 2011

Godmorgon godmorgon! Jag lyckades komma upp tidigt idag...eller tidigt, tidigare än de andra dagarna denna veckan. Jag kom upp vid halv 10 och då somnade jag vid 02.00. Tycker jag är bra gjort :) Jag skrev ju att jag var trött vid kvart i tio igår kväll men den tröttheten försvann fort. Det är alltid så! Jag blir jättetrött, bestämmer mig för att gå och lägga mig, går och gör mig iordning (borstar tänderna, tvättar bort smink, etc.), och när det sedan är dags att lägga sig så är jag inte trött längre. Smått irriterande. Men jag låg inte och grubblade över det utan gick och städade upp i köket och låg sedan och läste Anna Karenina i 2 timmar. Känner mig lite stolt! Det känns så himla bra att ha kommit någon vart i den boken och jag måste erkänna att den börjar bli bra. Det trodde jag aldrig att jag skulle erkänna eftersom jag inte gjort annat än klagat på den sedan jag fick den av min kära engelska-lärare. 

När jag vaknade i morse var jag på ett sådant extremt fotohumör så jag ställde upp allt jag skulle äta till frukost och satte igång och fota. Jag älskar när jag får sådana oväntade ryck :) Här är resultatet av denna morgonens infall och jag kan säga att frukosten smakade fabulous!♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0