25e mars 2011

Good morning sunshines! Idag är det fredag, det är strålande väder ute och jag har beslutsångest. Jag kan inte bestämma mig om jag ska åka till gymmet och träna idag eller om jag ska gå ut och springa i det fina vädret. Jag kan inte heller bestämma mig för vad jag ska ha på mig mig ikväll när jag ska på kalas hos min kusin. Jag behöver nya kläder! Åh längtar så till USA då jag ska shoppa loss rejält. Det är prick 3 veckor kvar idag tills vi åker :D :D :D :D Längtar något så otroligt mycket! 

Sitter just nu och käkar frukost och ska strax sätta mig och plugga lite så maten hinner smälta lite innan jag ger mig iväg och tränar. Ska nog plugga lite matte idag tror jag, det var ett bra tag sedan. Kan bli kul :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0