24e mars 2011

God morgon!
Är uppe tidigt idag. Det var ett bra tag sedan det hände men det känns gött att komma upp tidigt så man har chans att hinna med mycket under dagen :) Anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att jag ska träffa Astrid i stan 07.10 för att gå på ett yoga-pass vid halv 8. Ska bli skitkul! Jag har aldrig gått på ett riktigt yoga-pass förut, bara gjort lite hemma med mamma och det har ju gått sådär så det ska bli väldigt intressant att se hur det går. Jag är ju inte den vigaste precis :P Nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg i tid. Ha en bra torsdag :D♥


Tyckte denna bilden var så söt.
Bra gjort att kunna göra yoga vid så ung ålder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0