GOTT NYTT ÅR!

2011, helt galet!!! Jag och Astrid sitter här och käkar frukost och skriver ett långt brev till oss själva som vi inte ska läsa förrän den 1 Januari 2012. Vi skriver lite vad vi tror har hänt under 2011 och vad vi har gjort osv. Det ska bli väldigt intressant att läsa nästa år! Igår firade jag och Astrid nyår tillsammans. Vi tog det lugnt, lagade tre-rätters middag till oss. Haha, lyckades göra risotto till ett helt kompani så nu är hela frysen fylld med det men det gör inte mig något för den smakade väldigt gott :) Vid femtiden åkte vi ner till hamnen och kollade lite fyrverkerier och så och vid 12-slaget så stod vi vid Götaplatsen och var med och räknade ner till det nya årets början. Eftersom jag inte får dricka alkohol så stod vi och drack ur en flaska alkoholfri cider från Willys medan alla andra firade med champagne. Men cider är faktiskt gott det med! ;) När vi kom tillbaka till lägenheten så säger Astrid, jag citerar "Jag är så himla kissenödig, jag har ju inte kissat på hela året!". Hahaha, klockren tycker jag! Det är lite roligt allt man gör idag är för första gången i år! 

Förrätt som Astrid gjort så fin. Riktigt god :)

Risotto till ett helt kompani
Astrid håller stolt upp efterrätten!

Jag hoppas ni alla har haft en underbar början på det nya året och att det fortsätter lika bra :) Nu ska jag ta mig årets första kopp kaffe, ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0