Back to hometown

Ska strax packa ihop alla mina grejor innan det bär av mot Trollhättan igen där jag måste packa om allt inför imorgon då jag åker till Trysil för att åka skidor. Det ska bli så himla härligt! Jag älskar skidsemestrar, allt som har att göra med det. Att gå runt i underställ efter en dags skidåkning, att gå på AfterSki, att värma sig med en kopp varm choklad i kylan, att spela löjligt mycket kortspel, och själva skidåkandet såklart. Vi ska dit med tre andra familjer och vi ska alla bo i samma stuga och det kommer garanterat bli skitmysigt och skitkul. Nu, mot Trollhättan!


Foto taget av mig i Alperna för några år sedan. Trysil är inte som Alperna men det är
ändå riktigt bra skidbackar, det måste jag medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0